Jak hodnotím zboží a služby

Knížky, hračky a e-shopy hodnotím co nejvíce objektivně, ale zároveň reflektuji svoji osobní zkušenost, kterou s nimi mám. Přináším vám pohled uživatele, nikoli prodejce a výrobce. Hlavním cílem a smyslem je zprostředkovat vám reálnou zkušenost s výrobky a vyzdvihnout jejich silné i slabé stránky.

Základní princip

Při sepisování se dívám na praktickou stránku a snažím se zprostředkovat co nejautentičtější popis toho, jak jsem s produktem spokojená (nebo nespokojená), jak se mi osvědčilo nakupovat v e-shopech, případně reklamovat v nich zboží.

Slovní hodnocení

V recenzi vždy na závěr příspěvku uvádím, jaký je produkt/služba  stručně jedním slovem.  Co se za popisem skrývá?

  • Naprosto výjimečné – byla jsem spokojena a nemám žádné výhrady.  Produkt doporučuji a koupila bych jej znovu.
  • Velmi dobré – byla jsem spokojena, ale prostor pro zlepšení někde přeci jen vidím. Produkt doporučuji a koupila bych jej znovu.
  • Dobré – výrobek není špatný, ale jeho koupi bych znovu dost zvažovala. Nejsem spokojena buď s jeho kvalitou, nebo s poměrem ceny a kvality.
  • Průměrné – nenadchne ani neurazí. Znovu bych nekoupila a bohužel jej nemohu doporučit ani vám, čtenářům.
  • Podprůměrné – špatný produkt, který si nezaslouží opětovnou koupi. Cena neodpovídá kvalitě, nenabízí to, s jakým očekáváním jsem jej pořizovala (tedy, jak jej výrobce prezentoval). Nedoporučuji.

 

Podívejte se na recenze na hračky a knihy pro děti, které podpoří jejich kreativní myšlení.

Přeji vám příjemné počtení.

Vaše TEREZA