Kiido.cz od Feedo.cz

Outlet a bazárek Kiido.cz jsem zaregistrovala předloni a nakoupila jsem na něm až letos. Několikrát. Kdyby to nebyl e-shop od Feedo.cz, asi bych s nákupem váhala ještě déle. Byla jsem spokojena, ale mám pár podnětů, co zlepšit tak, aby se zákazník lépe v obchodě orientoval. Pro nové zákazníky přináším zkušenosti se svým nákupem.

Proč zde nakoupit?

Outlet a bazárek Kiido.cz provozuje e-shop Feedo.cz, tudíž komfort v podobě skvělého zákaznického servisu, který Feedo.cz má, zůstává i pro tento bazárek. Sortiment je poměrně pestrý, ale je potřeba pořád myslet na to, že to je outlet a bazárek, nikoli klasický e-shop s dětským zbožím. Pokud sháníte nějaký druh zboží, ale na značce vám až tolik nesejde, mohli byste si na Kiido.cz vybrat. Najdete zde kočárky, které jsou pouze rozbalené, ale zlevněné o třicet a více procent. Kupovala jsem na Kiido dřevěnou značkovou zábranu do postele, která bylo nová (rozbaleno) za 600 Kč. Původní cena 1200 Kč a na mall.cz ji mají dokonce ještě dražší. V outletu najdete také látkové pleny a oblečení z loňské kolekce, stejně jako hračky a kojenecké potřeby.

Jak se v e-shopu vyznat

Kiido.cz je outlet a bazárek dohromady. Některé věci jsou z outletu, jiné z bazárku. Outletové zboží najdete klasicky na liště v záložkách „Hračky“, „Kočárky a autosedačky“, Péče o dítě“, „Oblečení a obuv“, „Nábytek“, „Sport“. Zboží z bazaru v záložce „Bazárek“.

Kiido.cz: V horní liště vidíte rozdělení na Outlet a Bazárek. Pod každou kategorií je rozbalovací menu.

U konkrétního produktu najdete stav zboží označený hvězdičkami. Pět hvězd znamená TOP stav = pouze rozbaleno nebo z loňské kolekce. Čím méně hvězd, tím horší stav zboží.

Kiido.cz: Pět hvězd značí nové zboží, tři hvězdy používaný kočárek.

Tři hvězdy značí používané zboží a u hvězdiček najdete univerzální text, co si pod počtem hvězd představit. Aktuální stav produktu najdete níže na stránce.

Kiido.cz: Popis stavu produktu, v tomto případě kočárek Britax.

Zkušenosti s objednaným zbožím

Objednávala jsem zvukovou hračku, která měla 5 hvězd, postýlku, (5 hvězd), zábranu do postele (5 hvězd), čepici (5 hvězd), jednorázové plenky (4 hvězdy), kojenecká mléka (4 hvězdy) a kaši (4 hvězdy). Hračka nefungovala. Reklamovala jsem ji a ihned mi vrátili peníze. Postup k reklamaci popíšu níže. Postýlka byla odřená a to i přesto, že v popisku bylo uvedeno, že je zboží nepoškozeno. Vrátili mi 20 % z ceny. Mohla jsem postýlku celou vrátit, ale přišlo mi to komplikované. Zábrana do postele byla perfektní, stejně jako čepice. Jednorázové plenky, mléka a kaše měly poškozený obal (bylo uvedeno v popisku produktu). Kaše a mléka byly ještě zataveny v sáčku, takže to nevadilo. Plenky bývají někdy vybaleny z krabice a jsou v plastovém sáčku, jindy je plastový pytlík zalepen páskou. Toto spotřební zboží je fajn a za nízké ceny. Bohužel ho není mnoho.

Reklamace

Dorazilo mi v jednom případě zboží, které nebylo funkční. Nahrála jsem jej na video, umístila ho na Youtube a odkaz jsem poslala na oddělení reklamací do Feedo.cz. Druhý den mi odepsali, že mi vrátí peníze a pro hračku pošlou kurýra. Kurýr Geis přijel následující den, převzal si hračku, kterou jsem zabalila do původní krabice, nalepil na krabici štítek a následujícího dne mi vrátili peníze. Další věcí, která nekorespondovala s uvedeným popiskem, byla postýlka. Dřevěná postel dorazila nesmontovaná, nepoužitá, ale byla poškrábaná (otlačená). Vyfotila jsem vady, zaslala na zákaznický servis a dostala jsem 20% slevu.

Jaké mám ke službě výhrady a co se mi na ní líbí?

První výhradou je, že popisky občas neodpovídají skutečnému stavu zboží. Naštěstí jsou na zákaznickém servisu milí a vstřícní, takže s nimi problém vyřešíte na výbornou. Popisky k produktům nejsou často nejlépe udělané a chybí reálné fotografie zboží. Když je na nějakém produktu vada, byl používaný, nebo má ojetá kola, tak by mě zajímalo, jak to vypadá v reálu, nikoli, jak vypadá produktová fotografie. Pokud máte o zboží velký zájem a zajímá vás, jakou má vadu a jak ta vada vypadá, můžete kontaktovat zákaznický servis a poprosit je o fotografii té vady. Již jsem jim také psala, a nakonec mi vada po zaslání fotografií přišla tak velká, že jsem zboží nekoupila.

Perfektní je, že si můžete objednat postýlku, zábranu, a zároveň nějaké spotřební zboží, a zdarma vám zásilku dovezou. Postýlku jsem objednala v Kiido.cz proto, že mi ji přivezli. Jinak bych musela ještě navíc v jiném obchodě platit poštovné nebo vláčet z kamenné prodejny postýlku a dvě děti. Stejně tak se zábranou.  Doprava zdarma je od 1499 Kč a do košíku můžete přidávat sortiment z Feedo.cz i z Kiido.cz.

Hodnocení

Tagy:

Tereza Krček

Má dvě děti a ve volném čase testuje a recenzuje dětské zboží. Příspěvky si můžete přečíst na www.matkatereza.cz a také na www.radimradi.cz.