Spolehlivě, ale pomalu. Lidl-shop.cz

Hned, jak Lidl spustil e-shop, zkusila jsem objednat zboží. Při zásilce v hodnotě nad 1000 Kč je doprava zdarma. Zboží dorazilo do pěti dní. Dodací lhůta pět dní byla napsaná již při samotném objednávání, takže obchod dodržel to, co slíbil.

Jak funguje vrácení zásilky

První zásilku jsem celou vrátila skrze ParcelShop, protože jsem vybrala špatnou velikost. Jak vrátit zásilku? Bylo to tak snadné. Vyplnila jsem formulář, který ležel uvnitř balíku, nalepila jsem předpřipravený štítek (také uvnitř) na přední stranu, v ParcelShopu si zásilku převzali a vytiskli mi potvrzení o převzetí. To bylo vše.

Do 14 dní jsem obdržela na účet plnou částku, kterou jsem zaplatila. Poštovné mi nebylo odečteno, tudíž bylo zcela zdarma. V ParcelShopu jsem za odeslání nic neplatila.

Jak funguje objednání a doručení?

Objednala jsem si zboží podruhé. To jsem si už ponechala. Poprvé dorazilo v plastových taškách, podruhé v papírových krabicích. Obě zásilky přišly ve stanovené lhůtě, kterou najdete vždy v internetovém košíku, případně jako doplňující informaci u vystaveného zboží. Zaplatila jsem v sobotu a zboží dorazilo ve středu.

Balík vám doveze PPL, hodinové rozmezí upřesní ten ten v SMS. Se službou jsem spokojena a mohu ji plně doporučit. Možná jen je škoda dvou věcí. Tou první je, že zboží je často velmi rychle vyprodané, a tou druhou, že Lidl nemá e-shop s potravinami.

Zásilka z Lidl-shop.cz

Zásilka z Lidl-shop.cz

A co v roce 2018?

Z Lidlu jsem objednávala i v roce 2018. Byla jsem překvapena, nepříjemně. Poprvé jsem objednala zásilku se šesti položkami, která mi přišla na třikrát. První balíček jsem obdržela od PPL, druhý od České pošty, třetí od PPL. Kupovala jsem pouze oblečení. Nevím, proč balíček posílají ve třech různých mini krabičkách. Musela jsem sedět s dětmi doma a čekat na kurýra. Zkušenost s druhou zásilkou byla ještě horší. Objednala jsem autosedačku, která měla dorazit 14. června. PPL doručilo balík 20. června. Naštěstí jsme autosedačku nepotřebovali, nikam jsme nejeli. Umím si ale představit, že bychom jeli na dovolenou, počítali bychom s tím, že dorazí 14. června, nikoli o týden později, a problém by byl na světě.

Výhody

  • Skvělý zákaznický servis. S vrácením zásilky nedělají problémy.
  • Snadné vrácení zboží.
  • Využívají služeb PPL (spolehlivý dopravce).
  • Při nákupu nad 1000 Kč je doprava zdarma.

Nevýhody

  • E-shop je zaměřen pouze na spotřební zboží.
  • Poměrně dlouhá doba dodání (pět dní).
  • Žádané zboží je v e-shopu poměrně rychle vyprodané.

Hodnocení

Foto: Tereza Krček

Tereza Krček

Má dvě děti a ve volném čase testuje a recenzuje dětské zboží. Příspěvky si můžete přečíst na www.matkatereza.cz a také na www.radimradi.cz.

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.