KOJENECKÉ POTŘEBYTESTUJEME

První příbor z Ikey

Jaké jsou příbory pro děti z obchodního domu IKEA? Představují slušný poměr ceny a kvality. Dětský příbor koupíte za 80 Kč a máte na tři druhy. První je příbor pro děti do tří let SMASKA, druhý příbor FABLER pro děti od tří let a třetí DRAGON od pěti let (poslední zatím nemáme vyzkoušený).

Příbor SMASKA

Díky plastové rukojeti je lehký do ruky a dítě se s ním naučí zacházet snadno. Na druhou stranu není celý plastový, což oceníte u batolete, které se učí jíst příborem samo. Plastové příbory mají výhodu v tom, že jsou lehké, na druhé straně se snadno obarví od jídla a zničí, proto je SMASKA dobrým kompromisem. Myčku snáší dobře.

Výhody

  • Dobrý poměr ceny a kvality
  • Lehký do ruky
  • Snadno se drží

Nevýhody

  • Pokud nebydlíte ve městě, kde je IKEA, tak jej nekoupíte.
  • Lžíce je hodně mělká a na polévku to není ono.

Hodnocení: Naprosto výjimečné

 

Příbor FABLER

Do ruky těžší příbor se hodí pro děti, které jsou zručnější. Nerezaví a snadno se udržuje. Dávám ho do myčky, snese nešetrné zacházení. Představuje výborný poměr ceny a kvality, a i když jsou pro děti daleko hezčí příbory, tak kupujete-li nádobí pro dvojčata, pro tři děti, nebo zkrátka jestli nepotřebujete krásný malovaný příbor za 500 Kč, tak s tímto za 80 Kč budete spokojeni.

Výhody

  • Dobrý poměr ceny a kvality
  • Snadno se drží
  • Jíst s ním zvládne s přehledem dvouleté dítě.

Nevýhody

  • Pokud nebydlíte ve městě, kde je IKEA, tak jej nekoupíte.

Hodnocení: Naprosto výjimečné

 

Hodnocení

NAPROSTO VÝJIMEČNÉ
  • Poměr ceny a kvality
  • Kvalita provedení
  • Údržba
  • Životnost
4.8

Shrnutí

Kvalitní příbory za výbornou cenu ocení ti z vás, kteří do dětského příboru nechtějí investovat stovky korun.

Foto: Tereza Krček

Máma do deště (Tereza Krček)

Mít dvě děti krátce po sobě, to není jen tak. Jako máma vím, jak je náročné trávit s nimi celý den, a proto jsem vytvořila blog, který pomůže rodičům děti zabavit, ať už kreativní činností, nebo zajímavou hračkou. Chtěla bych, aby se děti přirozeně rozvíjely, uměly si v budoucnu udělat na věci svůj názor a aby znalosti využívaly jako propojené nádoby, neukládaly je "do škatulek", které nikdy naplno nevyužijí. Tenhle přístup jsem se naučila během studia PhD. na studijních zahraničních pobytech ve Vídni a v texaském Austinu. Chtěla bych, aby se děti s kreativním myšlením seznámily už jako malí drobci, protože v životě se jim to bude mockrát hodit.