Puzzle za 50 Kč pro dvouleté děti? Recenze Trefl Moje první puzzle

Puzzle jedou. Bohužel děti mají silnou tendenci všechno zničit, ztratit, polít, jíst a jinak jakkoli znehodnotit. Ráda bych jim koupila značkové puzzle, jenže jsem usoudila, že to nemá vůbec cenu. Hledala jsem nejvhodnější alternativu mezi poměrem ceny a kvality a našla jsem ji překvapivě v Levných knihách. V příspěvku se dozvíte, kde sehnat levné puzzle a také se dočtete recenzi na puzzle Trefl.

Kde sehnat levné puzzle

Levné puzzle seženete v hypermarketech a supermarketech. Cenově dobré puzzle mají v Lidlu, Kauflandu a v Pepco. Tyhle levné puzzle se poměrně rychle a snadno opotřebují, ale to k tomu patří. V Lidlu bývají bohužel rychle vyprodané a jsou dostupné pouze skrze e-shop. V Kauflandu se jedná o limitovanou nabídku a tamní dřevěné hračky nejsou dechberoucí. Velmi dobrý poměr „cena a výkon“ přináší značka hraček Woody (více jsem o ni psala například v recenzi WOODY Puzzle šatní skříň Medvídek 18 dílů). Levné a kvalitní puzzle se dají sehnat v Levných knihách. Abyste si puzzle koupili, musíte navštívit jejich web a objednat si je tam. Prošla jsem několik krámků Levných knih a sortiment tohoto druhu stál za starou bačkoru. Na internetu mívají slušný výběr. Knihy a puzzle se v e-shopu mění, vyprodávají a naskladňují. Mně se podařilo sehnat puzzle Trefl za 50 Kč. Původní cena puzzlíků se pohybuje okolo 130 Kč.

První puzzle Pepco jsou vhodné pro děti od 18 měsíců. Puzzle se snadno opotřebují.

Detail na dílek puzzlí Pepco – je opotřebovaný, rohy jsou zničené. Puzzle byly levné.

Z Levných knih jsem objednala puzzle na prodejnu, kde jsem je vyzvedla a také zaplatila. Balíček si můžete nechat poslat domů, ale zaplatíte poštovné. Objednávku vyřídí do týdne, protože ji musí na prodejnu nejdříve dovézt. Jestli na knihy nebo hračky nespěcháte, je toto poměrně dobrý způsob dodání.

Recenze Trefl Moje první puzzle: Mašinka Tomáš (6 dílků)

Puzzle se skládají ze šesti dílků. Jsou papírové o tloušťce 4 mm. Papírové puzzle máme doma ještě od značky DINO a musím říci, že jsou hrozné. Mašinka Tomáš je v porovnání s nimi velmi kvalitní. Děti jim dávají zabrat, jak je to jenom možné. Puzzle namočily do vody (omylem samozřejmě 🙂 ), vylily na ně čaj (omylem), strkaly si je omylem do pusy (omylem, jak jinak). Dílky drží, neničí se, byť jde o papír. A to je mi na nich sympatické. Skládání je pro dvouleté dítě docela těžké. Mašinka Tomáš má vroubky, které dávají Šmudlákovi pořádně zabrat a moc si s nimi zatím neví rady. Pro čerstvého dvouleťáka jsou vhodnější puzzle TREFL Moje první puzzle: Fisher Price Lvíček 6 dílků, také z Levných knih za 50 Kč. Ty Šmudlák složí levou zadní.

Trefl Moje první puzzle Mašinka Tomáš

Trefl Moje první puzzle Mašinka Tomáš: Detail na skládací podložku, kde jsou vyznačeny obrysy pro jednotlivé dílky.

Trefl Moje první puzzle Mašinka Tomáš: Překvapí vás silný papír, který je potažen poměrně odolnou fólií.

Puzzle se skládají přímo na podložku, která je součástí balení. Podložka má vyryté značky ve tvaru jednotlivých dílků, aby se dítěti lépe složily. Celkově se neničí, dílky do sebe zapadají, lze je otřít vlhkým hadříkem. Není dobré puzzle máčet ve vodě, ale dětem to nelze vysvětlit. 🙂

Rozměry: 21,5 x 21,5 x 0,4 cm
Velikost dílků: 4 – 11 cm
Počet dílků: 6
Věk: 2+

Recenze Trefl Moje první puzzle: Fisher Price Slon (8 dílků)

Puzzle jsou vyrobeny na stejném principu jako výše popsaná mašinka. Tvrdý papír o síle 4 mm je potažen fólií a hned tak se nezničí. Osm dílků je na dítě poměrně složitý kousek. Každý dílek má zcela jiný tvar, který není možné si poplést, ale děti to vidí úplně jinak. Nás se skládáním čeká ještě kus práce. Nicméně jsem moc ráda, že jsem puzzle pořídila, protože jsou kvalitní a krásné. Za 50 Kč skoro zadarmo. Největší problém je jednotlivé dílky někde neztratit. 🙂

Rozměry: 21,5 x 21,5 x 0,4 cm
Velikost dílků: 4 – 11 cm
Počet dílků: 8